כל מי שהיגרה מדביקה עכשיו
– יש צלקת על קו האופק של המשטח. אני מתחקה אחריה, מעבירה יד על נקודת המפגש של הניירות. לבד בסטודיו, אני ושולחן העבודה ומה שמונח עליו. בבוקר בגן אתה מזכיר לי – מאמא הולכת לארבייט. העבודה של מאמא זה לגזור ולהדביק מחדש, העבודה של מאמא זה להסתכל בנייר מתחמצן, משנה […]








